Mission completed med Victoria


Det er helt sprøtt så fort tiden går. Victoria fra Børsa er en av dem jeg har kjent siden hun lå i barnevogn. Jeg fotograferte henne da hun begynte på skolen, og det føltes som forleden dag. I vår ble hun konfirmert.

Victoria har indirekte skylden/æren av at jeg startet for meg selv (igjen) som fotograf for ti år siden. Da ble søsteren konfirmert, og jeg tok på meg jobben med å fotografere henne. Et par år senere var det broren som skulle fotograferes. 
- Du har med å fortsette til Victoria også er konfirmert, var beskjeden fra mamma, Beate.

Nå er oppdraget ferdig, så nå kan jeg vel begynne med noe annet. Eller kanskje ikke :-)







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi