Martha og Ellen - eller omvendt


Det sies at Martha og Ellen ikke er eneggede tvillinger. Men jeg vet ikke om man skal tro på det. De er så like at selv om jeg så at den ene hadde fått pannelugg og den andre sideskill, så glemte jeg stadig hvem som hadde hva. Trøsten får være at selv de nærmeste i familien også tar feil.

Disse to småprinsessene har vært hos meg for tredje gang, og de er ikke mer enn tre år gamle. Det kan man vel kalle faste kunder. Du kan se noen av bildene fra dengang her.

Martha og Ellen har en storesøster som ikke er såååå veldig stor, bare halvannet år eldre. Så man kan jo bare forestille seg hvordan det er å ha tre småttiser samtidig. Men det hjelper nok at Rikke var ferdig med bleiene da smøsøstrene kom til. Og sannelig løp disse to også omkring uten bleier.

Om de snakket? Gjett om. For et ordforråd. Ikke bare enkle ord, men fulle setninger. Må jo bli noe stort av de ungene her.

Kunne forresten ikke dy meg med å leke meg ekstra med bildene av disse to. Må jo ha et nostalgisk preg når de stiller opp med rosa kjoler og perlehalsbånd.








Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi