Splitter ny viggjabygg

Hils på Ann Helen, den ferske viggjabyggen. Faktisk bare noen dager gammel.

Da jeg kom hjem til den nyfødte jenta og foreldrene hennes, var til og med sola på himmelen. Kanskje ble mamma Veronika tatt litt på senga da jeg spurte om vi kunne ta bildene ute. Der er jo lyset så herlig, dessuten har de en flott bergvegg rett utenfor døra.

Frem med reinskinnsfellen, av med klærne, og så var det bare å fyre løs.
Siden denne bittelille jenta nødig slapp tak i smokken (som hun forøvrig startet med mens jeg var der), måtte vi selvsagt ha noen bilder med den også. Er hun ikke nydelig der hun ligger og liksom holder smokken på plass?

Husets toller vimset omkring oss mens vi fotograferte. Koselig at hun også ble med på noen av bildene.

Mamma, Veronika er forresten veldig fotointeressert sjøl også. Så jeg regner med at Ann Helen får hele barndommen sin dokumentert. Jeg er glad for at jeg likevel fikk komme å ta bilder av den nyfødte jenta.







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark