Nok et fint gjensyn


For et par dager skrev jeg om et par gamle kjente, og her har du et par til. Og disse er virkelig gamle kjenninger. Petter og Mats har vært her for tredje gang :-)
Sist var de her sammen, men begge har vært her en gang hver før det. Mats som nyfødt, og Petter før jeg begynte å blogge :-)

Petter er seks år og snart skolegutt. Han lurte på om det var lov å hoppe på det hvite lerretet. Selvsagt kunne han det, hadde han glemt at det var lov til alt her i gården?
Da eldstemann var ferdig med hoppinga, husket han hvor lekene var. Dermed var han opptatt med sitt, og vi kunne konsentrere oss om Mats. Men han hadde ikke tenkt å la seg fotografere. 
Vi fant frem biler og traktorer, men gutten lot seg ikke overtale. 
Jeg følte meg nesten litt utidig da jeg lokket med kjærlighet på pinne, men hva gjør man ikke for å få gode bilder?

Det blir alltid bilder uansett. Så her har du både Petter og Mats.






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark