Dag 298: Dette er det du får


Jeg får ofte spørsmål om hva kundene får når de bestiller familiefotografering hos meg.
Da spør jeg hva de ønsker seg selv.
Og svaret er gjerne; litt av ungene, litt av hele familien, litt av foreldrene, enkeltbilder osv osv.
Svaret mitt blir da: Da får du det!


Da familien Tøndel, Lund, Hammer kom på familiefotografering var det ønske om litt av alt. Så først dro vi ut for å få bildet av Joar og Astrid. De hadde nemlig turantrekk med, og det blir liksom dårlig med natur i studio. Så da skyndte vi oss ut mens det ennå var dagslys.
Etterpå ble det med barn og barnebarn. Barn alene, barn med foreldre, barn med barnebarn osv. Når folk ser at vi ikke er så strenge på det, slipper de seg løs og får mange gode ideer sjøl også. Dermed har vi det morsomt alle sammen, og kundene får de bildene de ønsker.


En av disse familiene var forresten hos meg i fjor før jul. Alltid koselig å se gamle kunder igjen, og nå lovet de å komme til våren når eldstemann skulle konfirmeres.









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark