Dag 76: Kommende fotomodell?


Er hun ikke rene fotomodellen, tre år gamle Martine? Neida, jeg har ikke bedt henne posere sånn. Det fant hun på helt sjøl. Og treåringen er som treåringer flest. Hun hoppet og spratt, danset litt balett, sang Rosenborgsangen, lekte gjemsel, hjalp meg å holde paraplyen osv osv.
Stikk innom bloggen i morgen, så får du se video av Martine som synger... Hvis jeg får til det der med video.

Jeg hadde nok med å fange henne i alle bevegelsene. Hun måtte finne seg i å ha fotografen rundt seg til og med da hun la seg på sakkosekken for å hvile. Så her har du jenta :-)
Husk forresten at det er tilbud på barnefotografering i hele mars.



Kommentarer

  1. Som mormor til Martine må jeg si at bildene er bare nydelige. Har jo noen eksemplarer fra Gøril på veggen fra før også :-)

    SvarSlett
  2. Hei mormor.
    Klart du har, men da var Martine lita. Nå er hun stor - men like blid.

    Takk, forresten :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark