En priviligert fotograf :-)


Det må være lov å kalle seg priviligert når tre søstere velger å komme i mitt studio for å forevige sine barn. Først kom den ene med ungjenta (og konfirmanten) Eirin.

Eirin har jeg vært kollega med. For de som kjenner magasinet I Skaun, var det hun som laget tegneseriestripa i bladet. Men i følge mammaen var det ikke bare derfor hun ville til meg for å få konfirmasjonsbildene. Neida, hun ville fordi jeg var en så morsom fotograf :-)

Her er en knippe bilder av henne:




Neste dag kom neste søster med toåringen Jonas. Han var en type som jeg straks kom på bølgelengde med. Vi lekte og herjet så mammaen ble helt svett på sidelinja.
Jonas er odelsgutt på Leinstrand, og det oppdraget klarer han nok med glans. Som guttunger flest er han nemlig hekta på traktorer. At han også likte mercedes - er en annen historie :-)
Her har du han:




Og den tredje dagen kom den tredje søsteren med sin nyfødte sønn, Mats.
Mammaen hans har vært her før med storebror, Petter. Og hadde vel strengt tatt ikke tenkt å komme med Mats heller før om et par år. Men siden jeg jo gjerne vil ha de nyfødte her, stilte hun sporty opp.
Er ikke den 11 dager gamle babyen nusselig? Og likevel kunne jeg ikke dy meg for å leke litt med ett av bildene...




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark