Tre konfirmanter og en familie

Det er kanskje på tide å legge ut flere bilder - så dere ikke tror jeg har blitt uten oppdrag :-)

Først noen bilder av Mia fra Børsa. Hun har på seg den flotte Hitradrakten, men tillot likevel fotografering på steinene og i gresset. Mia har så flotte farger i seg selv at hun hadde sikkert kledd en striesekk også.







Thomas er bygutt, så han hadde jeg ikke truffet før. Han kom i studio med et litt skeptisk blikk, men det tok ikke mange minutter før han ble veldig husvarm. Det kan man faktisk se på bildene også. Er man trygg, kan man bli veldig leken, og jeg tror Thomas kosa seg i rampelyset.






Lasse var derimot verken stressa eller skeptisk da han kom. Han har nemlig blitt fotografert hos meg før, og tok hele seansen med knusende ro. Fotografen var desto mer stresset da vi skulle fotografere. Vi gikk nemlig ut i et deilig overskyet fotovær, men så kom sola! I Trøndelag trenger vi heldigvis ikke vente så lenge på at sola skal forsvinne bak en sky, og da er det bare å fyre løs igjen.
Lasse er en ekte fotballgutt, og en av gavene til konfirmasjonen - var en tur til Barcelona. Ny drakt ble det også.




Sist ut i dag er familien fra Byåsen. De ble fotografert både i studio og ute.
Her ble det altså mye latter både inne og ute. Følgende sms kom fra mammaen før de kom dagen etter for å hente bildene:
"Hei, takk for i går! Vi hadde det veldig bra sammen med deg :-)"
Sånne tilbakemeldinger er alltid koselig å få, og så håper jeg de ble like fornøyde med bildene også.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark